Thursday, December 13, 2007

Wygraliśmy !!!

No to żeśmy kurcze pieczone dali w kość i psiakrew wygraliśmy niespodziewanie kamerę. Dumny jestem jak pomnik Lenina. Mój human jak to mój human - męczy ciągle mnie jakimiś filmidłami i każe mi za aktora robić (czy mi się to podoba czy nie - przemilczmy)... Ale jak się okazuje nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło! Wysłałże ci on nasze ostanie wspólne arcydzieło pt. "Designed For an Action" na przypadkiem znaleziony łepsajt (www.seemypetcam.com) a widzom tak się to spodobało że w zorganizowanym prze ten rzeczony łepsajt konkusie wygraliśmy śliczną, specjalnie dla zwierza przystosowaną kamerkę przez którą będzie można mnie oglądać wkrótce na żywca niemalże przez całą dobę jak se śpie (chociaż znając ludzkie potrzeby to jeszcze nie wiadomo kogo będzie można oglądać......) No, nie ważne. Jak mój human znajdzie troszkę czasu i poradzi sobie z tą całą techniką to damy znać.
Dziwi mnie jedno - czemu na pudełku od kamery wydrukowali kota... hmm...
Narazka

10 comments:

Anonymous said...

Gratulujemy, jestes WIELKI !!!!
Tekusia

Malinowa Żyrafa said...

Serdecznie Gratuluje!!!! Te skoki na lozko i krzeselko to majstersztyk i zasluguja na osobna nagrode!!!! Badzielcu jestes prawdziwa Gwiazda! Ogladajac ten film przypomnialem sobie wlasne lata swietnosci!!!
S_23

Ronin_The_Pug said...

Wow! That is awesome Badzielec!!! Hihihi!!! What a cool gift!
Have a super weekend!

PONOWNIE said...

Hi Ronin - actually it is'n a gift. I won this camera in the contest on SeeMyPetCam.com
Licks

MEZCALITO said...

Badzelec!!!! Waaaaw...Gratuluje!!! Gelicidades!!!!Ale tak naprawde to nic dziwnego... Przecierz z Tomkiem jako filmowiec a Ty jako aktor.. to bezkonkurenyjny teem...a jeszcze jakby Asie dodac to hoo hoo....
Kamera wspaniala!!! ale mam nadzieje ze tez bedzie mozna Cie od czasu do czasu na zywo ogladac...co?
PS. Dzieki za kartke i wlosy...Kartka teraz z dnia na dzien bedzie nabierac na wartosci dla eventualnych kolekcjonerow i twoich fanow...
gladze Cie po glowce..

PONOWNIE said...

s_23 - "...a co dopiero bedzie jak nam wody do basenu napuszcza..." parafrazujac stary kawal. A co do lat swietnosci to one juz za mna dawno. przynajmniej tak mi sie wydawalo do wczoraj :o) Ja raczej jestem z natury len smierdzacy... Jak sie dobrze pociacha i pomontuje to mozna udynamicznic nawet slimaka pelznacego po zolwiu...
pozdrawiam

Malinowa Żyrafa said...

No tak, teraz mozna wiele dzieki komputrowi zrobic. Ja se juz tak nie poskakam, bo z rok temu padl mi naped na 4 kola i lezalem trzy miechy jak ta kloda. Za to teraz jak sie drapie za uchem, to moje panstwo ma lzy w oczach i z nabozna czcia mowia do siebie... „patrz...”.

PONOWNIE said...

A ty wiesz co Splendor? Jak mnie pare lat temu psy pogryzly i humani sie wykosztowali na operacje to tez mieli lzy w oczach... dwa razy: najpierw jak mnie zobaczyli po operacji a potem jak zobaczyli rachunek za szpital...
A drobne gesty takie jak rzeczone drapanie za uchem dozuj im z umiarem - jak bedziesz za czesto to robil to im to spowszednieje i lzy przestana wylewac - a my hybrydy przeciez lubimy takie widoki...
Pi.eS. - do dzisiaj mam srupuly zeby zdjecia mojego zdrutowanego karku pokazac... jek sie zdecyduje to ostrzegam ze bedzie to niezly kawalek horroru...

mt7 said...

Cały czas zastanawiam się, Badzielecku, czy składać Ci gratulacje. Bo w istocie filmik był sympatyczny, jaki zresztą mógłby być z Tobą. Zastanawiam się nad nadgrodą. Pachnie mi Big Brotherem. Nie lubię podglądaczy. Ale to Twój wybór, jeżeli Ci nie przeszkadza.
Pozdrówka. :)

Pierogi już zrobiłeś? :D

PONOWNIE said...

Na szczescie powazne przeszkody natury technicznej uniemozliwiaja na razie zainstalowanie kamery - i dobrze! A uszka juz dawno zrobione - jak sie Tomek zawzial to juz chyba miesiac temu zrobil - mroza sie...