Saturday, June 24, 2006

Introduction

Czesc wszystkich serdecznie jestem budzielina badzielec i bardzo chcialbym zobaczyc to co mi tomek obiecal a mianowicie konia i malpe w bronx zoo bo ja tez jestem jakby taki zwierz czasem wystawiam na tomka zebiska moje smierdzace ale to bardziej z milosci niz nienawisci bo nienawisci we mnie nie ma zupelnie chyba ze do tych psow co mnie pogryzly te wstretne bestie ale co tam juz w zasadzie zapomnialem i wyleczylem grzbiety od tych pogryzien... coz, naobiecywal mi ten tomek ta malpe do zobaczenia i konia w zoo i nic... siedzimy tylko i spimy i jemy... a do zoo jak nie pojechalismy tak nie pojechalismy... ja juz widzialem konia bo ja jestem ze wsi pies poczatkowo ja na wsi mieszkalem sobie gdzie tam biegala koza kaczka krowa ges kura po podworku owca koza kon osiol swinia kaczka koziol osiol tak ze ja znam inne kriczery ale tej malpy co mi tomek obiecal to jeszcze nie widzialem jej... tak ze jeszcze raz apeluje zeby mnie on zabram do zoo... teraz mieszkam w miescie NY i jestem bardzo miastowy i z tad chcialbym przy okazji pozdrowic wszystkie psy w dezhou shandong province china i nawiazac z nimi wezel przyjazni miedzyludziej miedzy wszystkimi budzielcami z dezhou china i budzielcami z NY US i chcialbym zaapelowac z tego miejsca do wszystkich budzielcow z NY US zeby kazdy budzielec z NY zebral jakies smaczne puszki i przekazal na rzecz budzielcow z dezhou china w wielkim transporcie przyjazni ktory zostanie im przekazany wkrotce... pozdrawiam z tego miejsca wszyskie budzieliny ze wszystkich wiosek i miast calego planety i przekazuje wszystkim pozdrowienia z mojej buzi i apeluje... BUDZIELCE WSZYSTKICH KRAJOW LACZCIE SIE ! laczcie sie w jedna wielka jednosc badzielinowa... pozdrawiam wszystkich na teraz tyle bo czas mnie nagli musze cos przekasic a potem sie przespac...

No comments: