Sunday, July 01, 2007

Badania

Zwrócili się do mnie uprzejmie rosyjscy specjaliści od balistyki kosmicznej i ogólnie kosmologi z prośbą o możliwość przeanalizowania budowy mojego muskularnego korpusu w celu wdrożenia algorytmu jego aerodynamicznej krzywizny do planów budowy wahadłowca międzyplanetarnego. O podobnej treści propozycje otrzymałem od kilku firm motoryzacjnych: Ferrari, Porshe, Maybach, Bugatti, Lamborghini oraz dodatkowo nie wiedzieć czemu od Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego z Nowego Sącza...
Czy mam się poświęcić się dla dobra nauki i szeroko rozumianej techniki? Czy mam się pozwolić zbadać? Jak se przypomnę jak mnie weterynarz badał palcem pod ogonem to mi od razu przechodzi ochota na jakiekolwiek poświęcenia....

6 comments:

MEZCALITO said...

badzielcu kochany,,,Ja mam dla Ciwebie ciekawsza propozycje... zamiast byc badanym ...(to jednak rola pasywna...) to Ty zbadaj... a ja Cie poprosze o cel twoich badan..A mianowicie moj syn,Tawa ..przepadl gdzies w przestrzeniach kosmicznych...i mialabym prosbe do Ciebie czy bys nie zbadal ..w jakiej czarnej dziurze wiruje?Bylam by Ci bardzo wdzieczna a poza tym mysle ze rola sherloka holmsa bardzo dobrze by Ci zrobial na samo poczucie ,bo jednak Ty jestes bazielcem aktywnym..

PONOWNIE said...

Zobaczę co się da zrobić. Na razie nic nie wiem. Sprubuję coś zwąchać. Pozdrawiam.

Ronin_The_Pug said...

Hey! I don't understand the post but the photo is so funny! Cute!

umekotyan said...

I look like a tired expression though it agrees with ronin. :)

from loved ume tyan

Anonymous said...

Nie zgadzoj sie na zodne badania, Badzielecku! W końcu cego jakikolwiek naukowiec moze sie o Tobie dowiedzieć, cego byś Ty sam o sobie nie wiedzioł? Jak som tacy ciekawi Twojego korpusu, niek Ci zadajom pytania, a Ty - w zalezności od humoru - bedzies im odpowiadoł abo nie :)
owcarek podhalański

PONOWNIE said...

Pikne podziekowania panie owcarek za dobre rady - moze mnie paniska kiedy zabiorom odzutowcem na Podhale to se pofilozofujemy dzie na trofce pachnoncej... pozdrowienia