Monday, July 23, 2007

Skateboarding

Widziałem gdzieś na jutubie takiego jednego badzielca co na desce zapyla to i ja postanowiłem sobie że wypróbuje też. Jak deche mi Tomek od Mirona pożyczył (bez jego wiedzy...) to kazałem się wywieźc na jakiś half-pipe co by pokazać towarzystwu jak się jeździ. A że half-pipe'u nie było żadnego pod ręką to pojechaliśmy na spacerek... Po spacerku i kilkuminutowej rozgrzewce okazało się że potrafię wykonywać bezbłędnie na desce: potrójny axel, podwójny toeloup, podwójny rittberger, wybicie z krawędzi i z ugiętego kolana nogi pracującej, Spiralę Śmierci... skok do piruetu siadanego ze zmianą łapy w trakcie kręcenia piruetu, piruet-wagę, salto w tył i sekwencję w kształcie krzyżującej się serpentyny... Elementy te mogę wykonać w takt muzyki w czasie nie przekraczającym 2 minut. Na razie nie mam partnera ale jak sobie znajdę to zamierzam wykonać publicznie na desce walc wiedeński, walc gwiaździsty, passodoble, rumbe i tango argentyńskie.
Na zime poproszę Tomka żeby mi jakieś figurówki skombinował...

Skateboarding Bulldog

9 comments:

Anonymous said...

Biorąc pod uwagę, że jeździleś na desce z ludzkim przłożeniem (2 nogi/4 kółka =1/2 nogi na kółko, w twoim wypadku 1/1) miałeś bardzo utrudnine zadanie. mimo że masa samej deski mogła trochę utrudniać wykonanie wszystkich trików, domyślam się, że wykorzystałeś ja na swoją korzyść.
Poproś Tomka, by ci sprawił ośmiokółkową wersję deski (przełożenie 1/2 nogi na kółko). Wtedy pokażesz, co naprawdę potrafisz.

PONOWNIE said...

Wiadomo że prosiłem o ośmiokołową... ale Tomek powiedział: "jak chcesz to mogę ci jedynie dołączyć drugą, taka samą deskę na sztywnym dyszlu..." Słyszeliście??? żebym wyglądał jak ogórek z przyczepą??? (może co niektórzy jeszcze pamietają PKS z przed lat i obłe Jelcze 043 z kulturalną przyczepką) Dziekuję... jak ja bym się na half-pipe'ie pokazał z taką hybrydą... dżizas...

Tigersan said...

Too cute... too cool...
You are a Bart-Pup :)

Anonymous said...

Huraaaa! Widze, ze zupełnie niepotrzebnie sie bołek, ze jak nas Adaś Małysz odejdzie na narciarskom emeryture, to zabraknie nom mistrza w sportak zimowyk. A kiebyś tak, Badzielecku, w hokeja pare goli dlo nasej reprezentacji zdobył, to tyz by było piknie!

umekotyan said...

The skateboard looks happy.
And, a skillful technology is needed.
I want to see the video.

from loved ume tyan

PONOWNIE said...

Ofcarecku, jak mi tylko jakie panczeny Tomek zmontuje i kij Smolenia załatwi to oprócz jazdy figurowej zabieram się za hokeja co by reprezentację wspomóc.

Ronin_The_Pug said...

Well, well, well! That's cool what you are doing there!

Anonymous said...

Badzielecku, to Ty jesteś tak wszechstronnie utalentowany, jak ja! Zauważę skromnie. :)
Zawsze uważałam, że dla chcącego...
Tym niemniej jestem pod wrażeniem. Te piruety, te wyskoki - cudo.

PONOWNIE said...

Szanowna eMtiSe7eN - oczywiście to nie wszystko do czego jestem zdolny ja, jako Badzielec zbudzielinowany gumową rurą rowerową - wkrótce na łamach kolejne opisy moich niezwykłych możliwości i unikatowych zdolności. O - nawet wierszem piszę... A skromność to jedna z moich głównych zalet.