Saturday, July 01, 2006

Buda

bude mam cacuszko - paluszki lizac - tomek mi zbudowal ze starych pudel - buda jest wylacznie do uzytku wewnetrznego wiec stoi zwykle pod stolem ale dzieki swej nowoczesnej mobilnej konstrukcji mozna ja przemieszczac bez problemow w te i we fte... cacuszko... ekonomiczny system kominowo-wentylacyjny pozwala odprowadzac morowe powietrze z wnetrza w sposob natychmiastowyi wrecz niezauwazalny dla nosa (cug ma mowie wam jak najwyzszy kumin w Nowej Hucie Sendzimira) buda zostala zaprojektowana i wykonana w systemie ISO 20006 przy zachowaniem wszelkich zasad BHP co gwarantuje jej wygodne i dlugotrwale uzytkowanie. Powyzsze oswiadczenie potwierdzam mlasnieciem, ziewnieciem i chuchnieciem w przestrzen kosmiczna ktora otacza nas od zarania dziejow niepozwalajac zapomniec o ponadczasowych egzystencjalnych pytaniach: skad przychodzimy...? kim jestesmy...? dokad zmierzamy...?

1 comment:

MC said...

a tomek obecal ze zbuduje tez taka dupleksowa bude dla mnie i dla badzielca ja bardzielec przychodzi do mnie w odwiedziny...
ale jakos tomek chyba zapomniaj.
lepka.