Monday, July 10, 2006

Skorupka

...w podziemiach instytutu weterynarii w Poughkeepsie, NY odnaleziono pozolkla kopie jedynej jak dotad znanej fotografii przedstawiajaca mnie i moich braci zaraz po narodzinach. O ile moi bracia wygladaja calkiem normalnie jak na jedniodniowe szczeniaki to o dziwo ja (pierwszy z lewej od dolu) pokryty jestem skorupka jako jajko jest pokryte skorupka swa... wyklulem sie z wielkim hukiem dopiero po trzech tygodniach - podobno jak mama mnie zobaczyla to mnie obwachala, pomerdala ogonem i udala sie na spacerek w nieznanym kierunku...

1 comment:

PONOWNIE said...

tak, to prawda - bylo nas wiecej ale fotograf nie posiadal obiektywu szerokokatnego wiec zebral do kupki tylko szesciu z nas do portretu a ja i tak sie przyturlalem przypadkiem... a za prawde powiadam wam ze bylo nas wszystkiego szesnascie: czternastu braci, jedna siostra i ja jako to jajko ktory tym jajkiem bylem wtedy...