Wednesday, February 14, 2007

Przyszyl !!! przyszyl !!! przyszyl !!!

Przyszyl !!! przyszyl !!! przyszyl !!! gwiazde na karku kubraczka nowego przyszyl - jakimz to szczesciem mnie obdarowal ! na zdjeciu powyzej to ja w szalenczym tancu po pierwszej przymiarce.
Szczeze mowiac myslalem ze sezon podrywu "na odziez" juz stracony - a tu macie ! - postaralo sie ludzisko, postaralo... wieczoram lece na Bedford wyrwac jakas suczke... wrrr... musze tylko pod ogonem se wylizac bo blyszczacy tyleczek to dodatkowy atut w podrywaniu i jakby polowa sukcesu... poza tym to higieniczne i zdrowe - no i nie chcialbym BronciePanieBoze zeby poczas (hipotetycznego jak na razie) wspolnego obwachiwania wyszlo na jaw ze tyleczek mam nieswiezy... no dobra - my tu gadu-gadu a walizki po peronie - zabieram sie do polerki - czymta sie !


4 comments:

Tekusia said...

oh ah jaki jestes wspanialy, bedziesz bronil psie niewiasty!!!! wrrr.... Ja niestety mam plaszczyk po starszej siostrze - c z e r w o n y w kropki ohydztwo. Ty jestes taki mespsi. hauuuuu

Tekusia said...

a najgorsze, ze ostatnio chyba przytylam i nawet ten w kropki juz mi sie nie przyda, moze to i dorze..

MEZCALITO said...

widzisz Badzielcu, a tak zle oceniales go... a tu sie okazalo ze jest wspanialy...i jednak przyszyl.na ten sezon . Ty teraz bez watpienia jestes najwieksza gwiazda Nowego Jorku...a jaki piekny...
Musisz jednak uwazac zeby sie nie zaglebiac w te wielkie sniegi ,chyba ze zamuwisz sobie szczydla...Mysle ze Tomek by Ci napewno zrobil...
No to pa ,uwazaj z podrywaniem i pamietaj o "bezpiecznym seksie" chyba ze chcesz Badzielciki...

PONOWNIE said...

tak, racja - jak sex to tylko bezpieczny - ja uzywam w tej robocie sprzetu carbonowego napylanego tytanem z rama chromo-molibdenowa - dziala bez zarzutu... pozdrawiam!