Friday, March 16, 2007

Schorzenia

My, zwierzyna ech cie choroba psiakrew, cierpimy czasem na jakieś schorzenia moi mili - i nikogo nie dziwi że możemy mieć eleganckie parchy albo pchły jakie w sierści gąszczu - jednakowoż to ludzi tylko dotykają poważne zaburzenia umysłowe - mój pan na tenże przykład próbuje mi to udowadniać bez wytchnienia - przyslowiowa kropke nad "i" postawił budując z zapałem dla mnie skrzydła pod wymiar. Po robocie skończonej przypiął mi to to na specjalnym pasie klatkowo-piersiowym i długo się przyglądał mętnym i ślepym wzrokiem temu...
Może ktoś go prześwietli umysłowo i mi wyjaśni o co mu chodzi? Bom ja chyba głupcem oraz ślepcem - nie rozumiem co tomek kce. Napił się czegoś? Może chodzi mu rzeczywiscie o to latanie orbitalne o którym była mowa... może... może biedaczysko myśli że mi te gadżety w tym pomogą? mam tylko cichą nadzieję że nie każe mi w tym po ulicy chodzić... gimiebrejk meeen...
Chociaż z drugiej strony... wcale nie jestem taki bardzo niezadowolony z tych skrzydeł... dosyć się w nich czuje komfortowo. Chyba mi pasują, co ? do tego jakieś wełniane majtki i...

6 comments:

Anonymous said...

wypros jeszcze okulary... zeby w czsie tego latania jakies paprochy w oczy ci nie powpadaly... bo to w czasie predkosci duzej i nagromadzenie wspomnianych wieksze...
przynajmniej tu we Wroclawiu i Kielczowie tez...

PONOWNIE said...

o, dziekuje za wazne spostrzezenie - bede prosil o okulary przeciwlotnicze - moze nawet polize po nodze kogo trzeba...

Anonymous said...

A może te skrzydła drugie mają dno?

Psikałeś na dywan?
Tak.
Tomek i Asia wkurzyli się nieco?
Pewnie też tak.

No to teraz psianioła chcą z ciebie zrobić, cobyś grzeczny był niemożliwie i NIE PSIKAŁ.

Sprytnie, ale się nie daj! i psiknij coś ode mnie, bo fajne te dywany...

PONOWNIE said...

Sie wie Psiebrzydlo - nikt mi tu oczu mydlil nie bedzie. Aniolka by chcieli... he, to niech se kupia w jakiej dewocjonalnosci. Ale skrzydelka i tak zatrzymam bo wiosna niedlugo a slyszalem ze suczki to uwielbiaja takich odmiencow: hydruf, pegazuf, jednorozcuf, smokuf, bazyliszkuf...

Anonymous said...

Uważaj Budzielcu, coś nam mówi, że oni cię planują w kosmos wysłać jak Łajkę jaką. Skafander ci już uszyli, z gwiazdą nawet... Teraz te skrzydła...
Nie pokazuj po sobie, że wiesz do czego służą, trzymaj się blisko Ziemi. Lej czasem na dywan dla odwrócenia uwagi, to dobra taktyka.

PONOWNIE said...

Tia..., podejrzanie to wszystko wygląda... i chociaż żem próżny to do próżni za bardzo mnie nie pociąga...