Saturday, May 19, 2007

Lampeczka

Blue lampeczkę mi państwo zakłada na szyję psiakrew ponoć żebym się im nie zgubił nocą albo żeby mnie kto nie podeptał przypadkiem. Zakładają mi lampeczkę jak gdzieś wyjeżdżają na spotkanie jakieś w naturze lub pobyt w lesie czy gdzie indziej. Może ten pomysł ma nawet jakieś plusy ale ważne żeby te plusy nie przesłaniały nam minusów... Z tą lampką żadnej prywatności nie posiadam, wszystkich oczy się zwracają ku mnie nawet w czasie gdym toaletą zajęty... Nie mówiąc już o innych rzeczach które mógłbym zrobić a nie mogę albowiem blue lampeczka chybocze mi u grdyki...

2 comments:

Anonymous said...

Popatrz Badzielcu jakie pieskie zycie maja inni http://video.interia.pl/obejrzyj,film,60580,sortuj,ch,st,11,pozycja,11,Pieskie_zycie

PONOWNIE said...

No super - sam wykonalbym kilka z tych sztuczek bez problemow a co wiecej bez wahania... czas jednak na spokojny spacerek i wieczorny posilek. Pozdrawiam.