Friday, November 30, 2007

Censored

W ostatni weekend, uroczyście odbylo sie tradycyjne, doroczne skanowanie mojego podwozia. Ja osobiście za tym procederem nie przepadam ale znoszę go w imie przyjaźni i szeroko pojetego porozumienia międzygatunkowego...
(Niestety nie możemy udostepnić oryginalnych materiałów ze wzgledu na bardzo rygorystyczne prawo amerykańskie dotyczace publikacji tego typu zdjęć - skany zostaly więc objete wewnetrzną procedurą cenzury)
PS.
"Żadne zwierze nie ucierpiało podczas produkcji tego posta"

Last weekend I was subjected to my annual body scan. To be honest, I’m really not crazy about this procedure but I tolerate it in the name of good will and inter-species camaraderie. (Due to strict governmental guidelines regarding the publication and dissemination of lewd imagery I, quite unfortunately, cannot make the original scans available to you. The scans featured above have been censored)
PS.
"No animals were hurt during production of this blog post"

7 comments:

Marvin -The Hollow Hound said...

oh my, those shots are X rated!

Hope you all ok, love and licks, from Marvin in Scotland!!!!!

mt7 said...

Naprawdę Cię zeskanował, Badzielinko. :(
A nie wiesz czemu służy ten skan oddolny? 8-\
Zapytaj Pana Tomka, czy mógłby mi udostępnić ten album z parady gejów. Obejrzałam go raz z takiej strony, gdzie był widoczny.
Jeżeli nie jest to kłopot.
Pozdrawiam wesołą gromadkę, a Ciebie całuję w łepek.
Kupił Ci tą kość.
Może są jakieś sztuczne dobre do gryzienia. ;(

PONOWNIE said...

tutaj zdjecia:
NewYorkCitySGayPrideParade2007
O reszcie jutro...

mt7 said...

Dzięki, obejrzę sobie dokładnie też jutro, bo już po trzeciej w nocy.
Hej! :)

Anonymous said...

Oooo! Jo tyz tak od casu do casu wytarzać sie lubie! Ale wte mój baca i mojo gaździna nie skanujem mnie, ino śmiechem wybuchajom :)

PONOWNIE said...

A mnie owczarku skanuja... na szczescie tylko raz w roku...
Pozdrawiam

Marvin -The Hollow Hound said...

oh just checking to see if you have any updates! Happy Christmas, or Happy Holidays, or just Happy December Badzielic!