Tuesday, November 06, 2007

Twin Peaks - The True Tale...

Swego czasu, w latach burzliwej młodości, dałem się namówić na występy w kilku serialach telewizyjnych. I to nie w jakichś tam "Plebaniach" czy "M. jak miłość" tylko w poważnych przedsięwzięciach firmowanych przez najwieksze znakomitości kina. Apogeum mojej kariery aktorskiej to rola Jamesa Hurley'a w serialu Twin Peaks Davida Lynch'a (David równy gość - z niejednego sklepu żeśmy ser jedli... ech panie...) Niestety, po protestach Towarzystwa Przyjaciół Zwierząt bidny David musiał wszystkie sceny ze mną powycinać i od nowa kręcić... Ja muszę przyznać że żadne zwierze nie ucierpiało podczas kręcenia filmu. No, moze parę much które udało mi się złapać na planie. Natomiast najbardziej ucierpiał Lynch bo musiał pół filmu od nowa kręcić... Poniżej przedstawiam jedyny zachowany fragment filmu z moim udziałem który uratowałem przed inkwizycyjną siłą rzeczonego Towarzystwa uprowadzając go w zaciśniętych zębach w siną dal...

11 comments:

MEZCALITO said...

Waaaw Badzielcu...!!!! Co za niespodzianka..!!! Chyba bedziemy musieli poprosic Tomka zeby Ci pszyszyl Gwiazde... !!!!! A nastepnym razem jak sie spotkamy ..dasz mi autograf? Mysle ze Budha (zlowica i Luna(waz) by sie bardzo ucieszyly... Mysle ze Karaluchy z Madagaskaru beda zazdrosne jak sie dowiedza o twoich filmowych wystepach ,bo one sie zawsze nieznosnie chwala,ze wystepuja we wszystkich horrorach!!!!Juz nie moge ich sluchac...

PONOWNIE said...

Autograf jak w banku. Mniej wiecej taki jaki mial Bruce Lee na torsie... Zartuje - mormalnie sie podpisze - jak pies... No nie, tak naprawde to dlugopisem to zrobie - tylko nie moim prywatnym - tylko takim normalnym - na tusz...

Anonymous said...

KUNSZTOWNE. Podziwiam oszczędność w stosowaniu aktorskich środków. Grasz samymi oczami Badzielcu, bez angażowania mimiki. Posiadłeś też -o ile się nie mylę - sztukę brzuchomówstwa. partnerka z trudem Ci dorównywała. Może jedynie urodę...
Brawo
m

PONOWNIE said...

Dobry aktor potrafi mowic nawet brzuchem - cwicze intensywnie ta technike ekspresji scenicznej przezuwajac groszek z puszki i groch Jas ktory bardzo lubie. Potrafie rowniez poslugiwac sie fonicznie innymi czesciami ciala by wyrazic swoje emocje na ekranie... Lara Flynn Boyle rzeczywiscie ladna - pamietam ze az mnie zatkalo podczas krecenia tej sceny dlatego wlasnie musialem wykorzystac doraznie technike brzuchomowcza...

mt7 said...

Poruszająca rola, Badzielecku. U nikogo nie widziałam takich pięknych, przejmujących oczu. A jakie wymowne! Nie musiałeś nic mówić Badzielinko, twoje oczy mówiły same.
Może wyryktuj z tego filmu, jakoweś zdjęcie i roześlij z autografem do przyjaciół. Mam nadzieję, że zmieszczę się w tej grupie.
Naprawdę jesteś najprzystojniejszym Badzieleckiem, jakiego widziałam. No to teraz się zacznie, nie opędzisz się od płci nadobnej. :)
Trzymaj się piesiu.

PONOWNIE said...

Dziekuje bardzo za przychylne opinie o mojej grze - rola rzeczywiscie poruszajaca - z tym ze ja sie wogole nie poruszalem... Prosze o adres e-mailowy - autograf murowany. Pozdrawiam

mt7 said...

Mój adres to nick, małpa, kropka, gazeta.pl
Dzięki! :)))

Anonymous said...

Badzielcu jesteś niesamowicie utalentowany! Chyba zaproponuję mt7 stworzenie fan clubu. (Albo fun clubu, jeśli wolisz)
Ustawiam się w kolejce po autograf :)

PONOWNIE said...

No dziekuje Jagus - prosze o e-mail to wysmaze piekny autograf. Pozdrawiam.

Anonymous said...

Badzielcu drogi, wygląda na to,że bez rejestracji ani rusz. Wysłać do Ciebie listu nie można.:(
Ale mam wyjscie. Spotykamy się czasem na blogu wspólnego znajomego Owczarka Podhalańskiego. Gdybyś kliknął tam na moje imię, pojawi się strona. A wiadomości wysłane przez kontakt/feedback z tej strony ląduja w mojej skrzynce :)
Pozdrawiam serdecznie i idę do fryzjera coś z...hm.... sierścią zrobić. Twój wpis mnie natchnął :)

PONOWNIE said...

Atografy wyslane.